ביקורות Prelox ליידי – Enhancer תענוג אמיתי מיני לנשים?

Home » Review » Lady Prelox » ביקורות Prelox ליידי – Enhancer תענוג אמיתי מיני לנשים?

ליידי Prelox הוא תוסף המסייע לנשים לשפר את החוויה המינית שלהם, במונחים של הנאה, תשוקה, ואת רמת נוחות. תוספת זו מוצעת בחלקים רבים של העולם, לעזור לנשים בכל הגילים להצית מחדש את אש הליבידו שלהם.

מהו ליידי Prelox?

נשים עוברות הרבה שינויים בגוף שלהם לאורך השנים, אשר נוטים להשפיע על החשק המיני שלהם בקלות. בין אם עברתם ההריון לאחרונה, או שאתה מגיע לסוף שנות הפוריות שלך, אתה לא רוצה להיפרד החלק הזה של החיים שלך עדיין. אתה צריך שנתי מפגשים מהנים עזבו, אבל הדרך היחידה שאתה יכול ליהנות מהם היא עם קצת עזרה, וזה מה ליידי Prelox מציעה.

ליידי Prelox אינו תרופה נס, וזה לא מתכוון מיד לעשות עוררו שלך. במקום זאת, תוספת זו פועלת על מנת לתקן את מאזן כימיקלים והורמונים בגוף שלך, מה שאומר שאתה סוף הסוף תוכל לחוות את הנוחות וההנאה כי הליבידו שלך עוזרת לך למלא.

תרופה זו היא אך ורק לנשים, למרות שחלק מהחומרים ייתכן שתהיינה פונקציות כי סייעו גברים לחיי המין שלהם בעבר. אם אתה נתקל טיפות מרכזיות החשק המיני שלך, ליידי Prelox עשוי להיות המוצר בשבילכם.

האם תוספת Prelox לגבירה עבורי?

אולי כדאי לדעת איפה החשק המיני שלך מדרג בתכנית של דברים. לפני שתבצע את ההחלטה לקחת נוסחה זו, האתר מציע חידון שנקרא “בחן את אביונה” כדי לקבוע אם שלך נמצא בסיכון. תתבקש תשובות אמריקאיות כי יחשפו:

  • תדירות קיום יחסי מין
  • התדירות והעוצמה של התשוקה המינית שלך
  • שביעות הרצון שלך עם חיי המין שלך ואת הקשר מיני
  • התדירות שאתם חווים אורגזמה תוך כדי משגל או גירוי אחר
  • כמות התחושה שאתה חווה

עם תשובות אלה, המבחן יגיד לך אם הליבידו שלך הוא נורמלי או אם הוא צריך לעבוד. ברגע שאתה יודע כי הליבידו שלך הוא לא איפה שהוא צריך להיות, אתה יכול להשתמש ליידי Prelox כדי לתקן את הבעיה.

איך ליידי האם Prelox עובד?

תוספת Prelox הליידי משתמשת במרכיבים מצומחים כדי לעזור לך להגביר את הליבידו שלך ולהחיות את החשק המיני שלך. נוסחה זו מכילה גם כמה תערובות קניינית כדי להגביר את האפקטיביות של התרופה הזו. בעוד הרשימה המלאה אינה כלולה, ליידי Prelox מכיל:

  • פיקנוגנול
  • Rosvita
  • L- ארגינין
  • L-Citrulline

פיקנוגנול מופק מעץ האורן הימי הצרפתי. קליפת עץ אורן משמשת בסוגים שונים של תרופות, עוזרת לתמוך הכל בגוף שלך אין אונות לדלקת.

עבור נשים, קליפת עץ האורן גם עוזר לעכב את תהליך ההזדקנות, יחד עם בהקלת חלק מהסימפטומים של גיל המעבר. גיל המעבר הוא ידוע לשמצה בשל שינוי החשק המיני שלך, אז זה קל לראות איך עץ לנבוח יכול להועיל לך. חומר זה מאה מחקרים שסקרו כמה הוא יעיל, ומטופלים רבים נבדקו על יעילותה.

Rosvita הוא תמצית רוז היפ, אשר יש כמות גבוהה של ויטמין C ונוגדי חמצון אחרים. מרכיב זה משמש בדרך כלל כדי לעזור לך עם בעיות עיכול. יש לא נראה כל היתרונות המשפיעות באופן ישיר הליבידו שלך, אבל זה חומר עוזר להזין את המערכת החיסונית, העור שלך, וכל דלקת כי קיים בגוף שלך.

L- ארגינין – חומצת אמינו המסייעת לייצר תחמוצת החנקן. כפי שהוזכר קודם לכן, תחמוצת חנקן משחקת תפקיד משמעותי את זרימת דם. החומר אמר מסדיר את זרימת דם לאזור הנרתיק וזה גורם השפעה חיובית על הליבידו של אחד וסיפוק מיני.

L-Citrulline – חומצת אמינו נוספת; זה עוזר מתרחבים ורידים ועורקים ובכך להקטין את לחץ הדם ולשפר את זרימת הדם של אחד. L-Citrulline משתנה על ידי הגוף לתוך L- ארגינין, אשר לאחר מכן הוא הופך להיות פיזיולוגית לתחמוצת החנקן.

שימוש ליידי Prelox

החלק הכי הטוב על Prelox ליידי הוא שזה קל מאוד לכלול בשגרה שלך. אתה רק צריך שתי טבליות ביום, אשר ניתן לקחת שני עם אותה הארוחה. עם זאת, אם הרופא שלך נותן הוראות חלופיות, זה לטובתך כדי לעקוב אחריהם. אתה לא תעלה יותר מאשר המינון היומי המומלץ.

אתה תצטרך לקחת את התוספת לפחות ארבעה שבועות כדי להתחיל לראות איך זה הולך להשפיע הליבידו שלך, שזה בערך מה אתה יכול לצפות עם כל תוספת. עם זאת, עבור האפקט המלא, ייתכן שתצטרך להמתין עד שמונה שבועות.

אינטראקציות

מאז נוסחה זו היא תוספת, הוא מלא עם מרכיבים שאינם בדרך כלל להשפיע תרופות שלך וסעדים אחרים. עם זאת, ישנן שתי נסיבות ספציפיות כי המותג קובע כי כדאי להימנע ליידי Prelox.

כאשר אתה לוקח למניעת הריון, או שאת בהריון, ההורמונים שלך כבר עוברים שינוי. למרות שטיפול זה לא אמור להפריע, עדיף לדבר עם הרופא שלך כדי לאשר כי אפשרות זו היא בטוחה. אם אתה לוקח תרופות לטיפול ביתר לחץ דם, אתה צריך ליידי Prelox שאשר הרופא שלך לפני תחילת המשטר.

התמחור עבור ליידי Prelox

העלות הקמעונאי של Prelox ליידי היא 39.95 $, אבל המחיר ישתנה, המבוסס על האתר שתבצע את רכישת מ. אם אתה בצפון אמריקה, ואתה משתמש מוצרים טוהרים להורות, העלות שלך תופחת ל 29.95 $. עם זאת, זה לא הנחה רק אתה יכול לקבל.

אתה יכול לבחור לרכוש את המוצרים בכמויות גדולות. על ידי בחירת להורות ארבעה בקבוקים של ליידי Prelox, אתה יכול גם לקבל עוד אחד חינם.

היכן ניתן לרכוש ליידי Prelox

האתר שאתה תלך לרכישה יהיה תלוי במיקום שלך. פארמה נורד מכסה את הרכישה, אם אתה מתגורר פינלנד, שוודיה, בריטניה, או שאר אירופה. עם זאת, אם אתה קניות בתוך צפון אמריקה, אתה יכול להשתמש באתר לטוהר מוצרים או Unysenhealth להגיש את ההזמנה.

יצירת קשר עם יוצרי ליידי Prelox

מאז ליידי Prelox הוא יחסית חדש בענף, ייתכן יהיה לך שאלות לגבי התוספת. בעוד צוות שירות הלקוחות אינו מציע מספר טלפון שבו ניתן להשיג את החברה, אתה עדיין יכול לשלוח הודעה info@ladyprelox.com.

מסקנה הליידי Prelox

ליידי Prelox הוא תוספת בריאה ומאוזנת שיכול לתת לך את הדחיפה אתה צריך לעסוק בפעילות מינית כיף ומרגש שוב. כאשר הכימיקלים של הגוף שלך לשנות, קשה להבין בדיוק מה מפריע לך בחיי המין שלך, אבל תרופה זו מסייעת לתקן את הבעיות שאתה בפנים.

אם אתה מוכן לקבל את אותו תיאבון המיני הפעיל שעשית בשנים הצעירות שלך, ליידי Prelox הוא כאן כדי לעזור.

לחץ כאן לקבלת המחיר הטוב ביותר על ליידי Prelox »

FLASH SALE 20% OFF »